Dag 9 (door reena)

2 augustus 2019 - Lone Pine, California, Verenigde Staten

Vandaag was weer een rit van 4 uurtjes, van vegas naar Lone Pine. De rit was spannend, we moesten door Death Valley en dat is een plek waar je eigenlijk zo gauw mogelijk weer weg wilt want je wilt hier niet stil komen te staan. Het is namelijk een graad of 45 en niks meer dan zand om je heen, bellen is onmogelijk want er is nergens bereik. Dus dit was een spannende rit. Las vegas was super leuk, ik ben maar 1 sprinkhaan tegen gekomen hihi. Ik vond het 's avonds echt super mooi, de lichtjes waren geweldig. Ik heb flink geshopt!

De warmte is iets waar ik niet aan kan wennen maar we hebben er geluk mee want de meeste plekken waar wij zijn is het minder warm dan normaal, het is het allemaal waard.

Tijdens de ritten zit ik achterin maar dat vind ik geen probleem, nino doet de navigatie en ik zorg voor de snacks en hydratatie.

deze reis moet je maken!

groetjes Reena

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Else Plantinga:
    2 augustus 2019
    Hi lieverd, kan het nog allemaal in de koffer?
    Mijn methode is, kleren op rollen zo strak mogelijk, dat neemt niet zo veel ruimte in.
    Liefs van oma
  2. Gerard:
    2 augustus 2019
    Hoi Reena, fijn dat jij ook weer iets schrijft. Nou, jullie zijn veilig Death Valley doorgekomen. Je zult hier maar pech krijgen... dan mag je heel lang fijn in de zandbak spelen...
    In Vegas heb je de kledingwinkels geplunderd, lees ik. Mooi toch. Zo lang het allemaal nog in de koffer past... Je oma heeft een handige truc geschreven.
    Een fijne rit naar Yosemite Park ( je spreekt het uit als 'Josèmitie' ). Deze schatkist van Californië staat vol granieten bergen, watervallen en torenhoge sequoia's.
    Wordt vast en zeker weer een heel bijzonder bezoek. Ik lees wel...
    groeten van (meester) Gerard
  3. Susan Reins:
    2 augustus 2019
    Hoi Reena, leuk om weer een verhaal van jou te lezen. Dat is vast even spannend geweest met die auto in de Death Vallei en dan ook nog geen WiFi. ( echt een ramp😜)
    Maar gelukkig heb je, je kunnen uitleven in Vegas. Veel plezier nog!!!😘
  4. Miriam:
    4 augustus 2019
    Hoi Suus,
    Ik heb mij inderdaad lekker kunnen uitleven in Vegas!
    De reis is gelukkig nog niet voorbij. Ben benieuwd wat er nog meer voor ons te wachten staat.
    Groetjes Reena