Een stukje van Reena: De wereld is prachtig

28 juli 2019 - Tropic, Utah, Verenigde Staten

Wat kan de wereld toch mooi zijn!

Ik vind de natuur hier echt super mooi. Ookal zien we maar kleine delen van de parken toch vind ik het heel bijzonder en indrukwekend hoe de wereld er uit kan zien zonder de hulp van mensen.

De auto's!!! Ik ben dol op grote bak beesten van auto's (dodge ram). En die vind je hier wel. Niks is hier gek, hoe groter hoe beter. Ik kijk mijn ogen uit

je hoort, ziet en leest van alles over amerika maar om er nu echt te zijn voelt wel gek. Ik vind het een geweldige belevenis.

Ik ben heel benieuwd naar de rest van het land

groetjes Reena

1. Susan Reins:
    28 juli 2019
    Hoi Reena, leuk om te lezen hoe jij deze reis ervaart. Je kijkt jouw 👀 vast elke keer weer uit van alles wat je ziet onderweg. Lekker genieten nog!!! 💋
  2. Fam. Rutgers:
    28 juli 2019
    Dan moeten jullie toch ook een keer een Dodge Ram uitproberen . Wel stoer! We zien of lezen nog wel of dit gelukt is 😉. Veel plezier nog met elkaar!
  3. Else Plantinga:
    28 juli 2019
    Weet je wat ook zo leuk is om te zien, limousine.
    Moet je gewoon eens een keer in gaan zitten.
    Fijn dat je geniet lieverd.
    Else
  4. Gerard:
    28 juli 2019
    Hoi Reena, een leuk verslag. De natuur is er geweldig, zoals je schrijft. Daar heeft de natuur miljoenen jaren over gedaan. Helaas dreigt de mens in nog geen 100 jaar heel veel te vernielen. Daar zijn die bakbeesten van Amerikaanse auto's mede schuldig aan. Je weet hoe ik daar over denk. Fijn als je nog weer een keer een verslag schrijft, want ik lees het graag.
    Groeten van Gerard
  5. Jacqueline Lorijn:
    28 juli 2019
    Reena, super leuk om je verhaal te lezen. Wat genieten jullie!!!! Op naar nog meer avonturen!!!! Ik lees met veel plezier mee 😘
  6. Miriam:
    29 juli 2019
    Hoi jacq,
    Leuk dat je meeleest. Het is inderdaad genieten, ik schrijf vast nog wel een keertje😊Maar mama vindt dat leuker dus beloof niks! Hihi
    Groetjes reena
  7. Kim Hofman:
    28 juli 2019
    Leuk om te lezen hoe jij je reis ziet.
    Ik kan me indenken hoe mooi het daar zou zijn.

Veel plezier.